خرید گیفت کارت

ساخت وبلاگ


یادگرفتن خرید گیفت کارت
به کار گیری و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 

خرید گیفت کارت
به شدت توصیه می کنیم در صورتی‌که اطلاعاتی در مسئله به کارگیری از گیفت کارت گوگل ندارید اصلاً خرید نکنید . چون پشتیبانی ما در حد همین یادگرفتن خواهد بود و اطلاعات بیشتری نداریم و خدماتی در قضیه درست کردن و تنظیم نمودن اکانت شما نداریم . 

با تمامی این اوصاف ، برای خرید گیفت کارت گوگل پلی Google Play gift card قانونی و کپی دار آمریکا به مغازه ما مراجعه کنید تا فورا پس از پرداخت گیفت کارت خود را به رخ آنی و به همراه اس ام اس و ایمیل دربردارنده کد کارت اخذ نمایید . 

خواهشمندیم به استدلال حجم بالای تماسها فقط در صورتی که گیفت کارت خریداری شده مشکلی دارااست با ما تماس بگیرید . در زمینه فراگیری تغییرات اکانت و خرید از پلی استور به هیچ تیتر تماس نگیرید . چر که فقط روش خرید شما از پلی استور ، فقط قرائت همین آموزش به طور بی نقص و کار به آنان و خواندن همه دیدگاههای دوستان خوب در همین پست و پاسخ ما به آنهاست . تمام تجربیات و دانشمان در مورد نحوه خرید از گوگل پلی را در قالب این آموزش در اختیارتان قرار داده ایم .در صورتی فکر می‌کنید که تمام فرآیند این یادگرفتن را به خیر انجام داده اید البته همچنان کارکشته به خرید نیستید ، می بایست با ساپورت گوگل به آدرس Http://play .google .com/support تماس بگیرید و از بالای برگه آیتم contact us را انتخاب نموده و از اپراتورهای گوگل درخواست یاری و آنالیز حساب نمایید . آن ها بالافاصله حساب شما را نظارت می نمایند . در ضمن در شرایطی که صبح ها به وقت کشور ایران به آدرس ذکر گردیده مراجعه نمائید آیتم چت هم فعال خواهد بود و می توانید آنلاین با آن‌ها کلام کنید دوستان خوب متعددی بوده اند که با حرف با گوگل توانسته اند اختلال اکانتشان را حل نمایند . البته بایستی دقت فرمائید که تمام فرآیند امنیتی را طی نمایید که حین چت متوجه چیز مشکوکی مبنی بر ایرانی بودن شما مشاهده نکنند . 

تارنما ما به ادله مشغله بسیار به هیچ عنوان و حتی در قبال هزینه نیز ، کارکشته به ارزیابی اکانت شما و پیکربندی آن نیست . لطفاً برای این موضوع تماس نگیرید و عملکرد نمائید کلیه پروسه یادگرفتن تحت را خودتان انجام دهید یا از کسانی که از شما وارد تر می‌باشند یاری بگیرید . 

حتماً حتماً در آخر این فراگیری کانت های دوستانی که طولانی تر کردیم رو مطالعه فرمایید زیرا به دردتون میخوره . 

افرادی که موقع خرید محصول ارور your order could not be processed please try again را میگیرند یکبار تلفن همراه را خاموش و شفاف نمایند بعد گوگل پلی را گشوده فرمایید و یک برنامه یا بازی را دانلود نمایید سپس مبادرت به خرید مال موضوع لحاظ بکنید . 

چنانچه اختلال حل نشد با وی&پی&ان وارد وبسایت play .google .com/support گردید و با گزینش مورد چت از همیاران گوگل بخواهید تا اختلال شما را برطرف کنند . 

افرادی که ارور HIGH RISK یا این که ریسک ۳۰ دقیقه را میگیرند، می بایست ۴۸ تا ۷۲ ساعت خریدی انجام ندهند و به حساب خود دست نزنند و اگر مشکلشان حل نشده باید حتماً با وی*پی&ان به آدرس play .google .com/support رفته از نصیب CONTACT US بالا سمت راست وارد قسمت چت آنلاین شوند و از اپراتورهای گوگل بخواهند مشکلشان را حل کنند . 

دوستانی 
که اکانت گوگلشان به برهان رعایت نکردن اقدامات امنیتی مبنی بر پنهان کردن مرزو بوم خود از گوگل بسته گردیده هست و ایمیلی از گوگل در خصوص ارسال مدارک اخذ کرده اند و یا این که با ورود به ورقه ولت گوگل ، از آنها درخواست مدارک می‌گردد بایستی مدارک زمینه نیاز گوگل را به اصطلاح جعل نمایند و بفرستند برای این منظور بایستی : 
کارت 
ID آمریکایی رو با فتوشاپ تغییر و تحول تن و به اصطلاح جعل کنند تا گوگل اکانتشون رو گشوده کنه کافیه برن تو این آدرس : 
https://www .google .com/search?q=identification+card+for+US&espv=2&biw=1280&bih=717&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=OPVRVK6sB5DvatTxgsgD&ved=0CAYQ_AUoAQ

 

و از اینجا یک کارت شناسایی را انتخاب کرده با فتوشاپ به مشخصات خود تغییر دهند . سایت ما ارائه دهنده این سرویس ها نیست و شما بایستی از یک فتوشاپ عمل حرفه ای یاری بگیرید چرا که گوگل برای ارزیابی این مدارک کارشناس دارد و هر دسته تغییرات ناشیانه در این عکسها را متوجه خواهد شد . 

**** 

نکته مضاعف حیاتی : دقت داشته باشید گوگل به هیچ عنوان نباید متوجه شود که شما اهل ایران می باشید و از کشور ایران مبادرت به خرید میکنید . بنابراین در همگی مراحل ریدیم کردن گیفت کارت و یا این که خرج کردن اعتبار گیفت کارت موجود در اکانتتان باید حتماً حتماً حتماً راههای شناسایی خویش از قبیل آی پی اهل ایران ، سیم کارت داخل موبایل ، جی پی اس و هرگونه دسترسی برنامه ها به لوکیشن خود را ببندید . برای این مراد راهنمای پایین را مطالعه نمائید . این راهنما از روی گوشی سامسونگ نوت ۳ گرفته شده و ممکن هست پروسه در تلفن همراه شما متعدد باشد . مقدمه برنامه google seting را با کاوش در موبایل خود پیدا کرده و آن را باز فرمائید . 
آیکون برنامه در گوشی ما به صورت زیر می باشد : 
g0 

حال 
بر روی گزینه location کلیک کنید: 
g1 

 

بایستی تیک گزینه ی access location را بردارید . 
پس از آن از شما سوال پرسیده می شود باید بر روی ok کلیک کنید: 


g2 

g3 

اعتنا فرمائید شماره تلفن ایران ، آدرس جمهوری اسلامی ایران به هیچ تیتر درون حساب گوگل ، جیمیل ، گوگل پلاس و دیگر برنامه ها از جمله ولت گوگل نباشد . اشخاصی که موقع خرج کردن اعتبار گیفت کارت شارژ گردیده در اکانتشان ارور valid google account required میگیرند یا این که محصولی که قصد خریدش را دارا‌هستند به رنگ خاکستری درآمده و قابلیت و امکان خرید ندارد، یعنی گوگل متوجه ایرانی بودن آنان گردیده میباشد و باید قابل انعطاف افزار تغییر‌و تحول آی پی خود را عوض نمایند یا این که سیم کارت گوشی خویش را درآورند و درصورتی که این فعالیت را تروتمیز تکرار نمایید به اکانت شما حساس می‌شوند و اکانت شما را بلاک می کنند تا برای آن‌ها مدارکی مبنی بر آمریکایی بودنتان ارسال فرمایید . 

برای تغییر و تحول شماره گوشی تلفن اهل ایران بایستی به آدرس https://www .google .com/settings/personalinfo بروید و از همینجا با رفتن روی دکمه edit شماره گوشی تلفن خویش را تغییر‌و تحول دهید . همینطور افرادی که گویش جیمیلشان پارسی میباشد از قسمت language همین آدرس می بایست حتماً لهجه را به انگلیسی US تغییر تحول دهند . 

اشخاصی که ارور HIGH RISK و همت کردن سپس از ۳۰ دقیقه را میگیرند می بایست بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت صبر کنند تا بررسی اکانت آنها توسط گوگل به نقطه پایان برسد . این ارور یعنی خرید آن ها مشکوک بوده و در دست بررسی است . گهگاه اوقات خریدن بسته کوچکتر و ارزانتر به شما این ارور را نمیدهد . معمولاً افرادی که اکانتشان نو هست این ارور را اخذ مینمایند . زیرا گوگل بایستی حساب آن ها را ارزیابی نماید و به این مراد اکانت را تا یک سری روز معلق می‌کند . 

**** 

اعتنا نمائید نرم افزارهای تغییر آی پی فراوانی وجود دارند که برای بدور زدن تحریم گوگل می‌توانید از آنها به کار گیری کنید ولی به این نکته اعتنا داشته باشید به هیچ تیتر از برنامه های تغییر‌و تحول آی پی مجانی مانند هات اسپات یا DROID V*P*N استفاده نکنید . چرا که آی پی آن ها قابل به کارگیری برای میلیونها نفر در سرتاسر دنیا بوده و گوگل به راحتی آن ها را می شناسید . سعی کنید قابل انعطاف افزار تغییر آی پی خریداری نمائید . حتماً قبل از خرج کردن اعتبارتان یا شارژ کردن گیفت کارت آی پی خویش را چک فرمایید . برای این فعالیت از سایت http://whatismyipaddress .com یاری بگیرید و نگاه فرمائید مکان شما را چه کشوری زده است . بعضا از این برنامه های تغییر و تحول آی پی کماکان با وجود تغییر‌و تحول دادن آی پی ، مکان شما را کشور ایران شناسایی می‌کنند . 

اعتنا نمایید گذشته از انجام تغییرات حتماً یکبار تلفن همراه خود را خاموش واضح نمائید که ارتباط شما با گوگل انقطاع شود . 

حتماً سیم کارت خود را درآورید . 
flight mode و airplane mode کردن بهره ای ندارد ! 
اعتنا نمایید در صورتیکه یک‌سری آدرس جیمیل در تلفن همراه خویش و در نصیب پیکربندی خویش موبایل دارید ، می بایست کلیه را تمیز کنید و صرفا آن جیمیلی که پیکربندی آن صحیح هست و میخواهید شارژ فرمائید را باقی بگذارید . 

دوستان خوب عملکرد کنید time zone موبایل خویش را نیز روی آمریکا یا این که کانادا قرار بدید . 

حتماً حتماً حتماً لهجه منوی تلفن همراه خود را انگلیسی US نمایید . 

این اقدامات نخستین حیاتی ترین و مهم ترین و تکرار میکنم کلیدی ترین نکات این فراگیری می‌باشند . 
پس از اجرای این اقدامات باید به سراغ ادامه این آموزش بروید و طریقه تغییر و تحول آدرس ولت خود به امریکا را بخوانید: 
توجه داشته باشید از آنجاییکه گیفت کارت های گوگل پلی مربوط به سرزمین آمریکا هستند، قبلی از Redeem کردن باید نشانی اکانت گوگل خود را به ایالات متحده تغییر‌و تحول دهید . به هیچ تیتر هنگام خرید از گوگل پلی یا این که درون بازی و برنامه گوگل نباید بداند شما از کشور‌ایران می باشید . برای این منظور مقدمه پروسه پایین را دنبال نمایید : ( دقت داشته باشید در کلیه فرآیند خرید از پلی استور باید آی پی شما غیر از ایران باشد و جی پی اس تلفن همراه شما غیر فعال باشد . نیز چنین سیم کارت خویش را در آورید و گذشته از خرید دسترسی برنامه هایتان را به لوکیشن ببندید . برنامه هایی نظیر وایبر به راحتی لوکیشن شما را در اختیار گوگل قرار عرضه می کنند . 
علاوه بر اینها می بایست حتماً داده ها اکانت گوگل خویش را از شماره گوشی تلفن و نشانی کشور‌ایران منزه فرمایید و آنگاه مراحل زیر را دنبال کنید: 
مقدمه وارد آدرس http://wallet .google .com گردیده و نشانی جیمیل و پسورد خویش را که می خواهید آن را شارژ نمایید وارد و sign in فرمایید . برای بعضی از اشخاص این تارنما با آی پی ایران باز نمی‌شود و برای به دور زدن تحریم ها بایستی این کاغذ را با آی پی غیر ایرانی و به عبارتی با وی*** پی &&&& ان گشوده کنید . 

یادگرفتن 
استعمال و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 
چنانچه پس از ورود، ورقه ای مثل ورقه تحت مشاهده نمودید ، کافیست اسم خود را وارد نموده و یک زیپ کد که بعداً می‌خواهید نشانی متناسب با آن را وارد اکانتتان کنید، تایپ کنید . زیپ کد آمریکایی را از تارنما fakeusaaddress .com بگیرید که یک کد ۵ رقمی آن‌گاه از کلام اختصاری است . 
مثلاً در عکس پایین که از سایت fakeusaaddress گرفته شده عدد ۳۱۶۰۱ زیپ کد ایالت جورجیای آمریکاست : 


فراگیری 
به کارگیری و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 


گزینه 
ی کردیت کارت را به بعد از آن موکول کنید یعنی روی add a payment method later کلیک کرده و ادامه دهید: 


یادگرفتن 
استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 


فراگیری 
استعمال و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 


اکنون شما وارد صفحه مهم گوگل ولت Google Wallet می‌شوید . به آدرس ایمیل بالای کاغذ اعتنا فرمایید که دقیقاً همان جیمیلی باشد که می خواهید با آن خرید نمایید و حتماً به عبارتی پست الکرونیکی را شارژ نمائید . برای مثال ما تنظیمات اکانت را بر روی آدرس appgetir@gmail .com اعمال میکنیم که در بالای صفحه در این عکس می‌بینید . 
در این صفحه در‌حالتی که قبلاً خریدی از گوگل پلی انجام داده باشید، لیست اپ های خریداری شده را مشاهده میکنید: 


فراگیری 
به کارگیری و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 
بر روی آیکون چرخ دنده در بالا سمت راست صفحه کلیک نمائید . در این نصیب داده ها اکانت شما نمایش داده می گردد . 

 

آموزش 
استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 
در این قسمت باید Home Address را تغییر‌و تحول دهید . یعنی باید یک نشانی آمریکایی به یاور شماره گوشی تلفن طولانی تر کنید یا در صورتی آدرسی در آنجا میباشد بازنویسی کنید . 

در‌صورتی‌که آدرس و شماره گوشی تلفن امریکا ندارید وارد تارنما http://fakeusaaddress .com گردید و در به عبارتی ورقه ی نخستین نشانی آمریکا را به کارگیری کنید . 

آموزش 
استعمال و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 
دقت فرمائید که در نمونه بالا شماره ۵ رقمی گذشته از خط فاصله یعنی ۳۱۶۰۱ به عبارتی کد پستی و حرف اختصاری یعنی GA همان ایالت می باشد . شهر نیز VALDOSTA می باشد . نشانی نیز به عبارتی خط بالایی و تحت نام یعنی ۷۰۹ E GORDON ST هست . ۲۲۹ کد شهر و ۲۴۵ اول شماره تلفن ۷ رقمی شهر است . یعنی می بایست بعد از آن از ۲۴۵ یک شماره ۴ رقمی وارد فرمایید . چون شماره تلفنهای آمریکایی بعد از کد شهر ، ۷ رقمی می‌باشند . پس مثلاً شماره تلفن باید به این فیس باشد ۲۲۹۲۴۵۲۳۴۵ در این شماره گوشی تلفن ۲۲۹ کد شهر می باشد و ۲۴۵ ابتدای شماره گوشی تلفن ۷ رقمی است و ما به چهره تصادفی یک عدد ۴ رقمی مانند ۲۳۴۵ را به ۲۴۵ بیش تر کردیم . 

اطلاعات را وارد Google Wallet فرمایید و save نمایید . دقت کنید در این قسمت باید کلیه داده ها را وارد فرمائید و وارد نمودن شماره گوشی تلفن خیلی اصلی می‌باشد . قابل توجه کسانی که ارور not valid google account می گیرند . به شدت تاکید میکنم به هیچ عنوان هیچ اطلاعاتی که معین شود شما ایرانی میباشید وارد نکنید . 
خیلی از دوستان عزیز شماره گوشی تلفن ایران را وارد حساب گوگل خود میکنند این قضیه منجر بلاک شدن حساب شما می‌شود و در سود دیگر قوی ;p> 
اکنون میتوانید وارد http://play .google .com شوید و روی آیتم Redeem کلیک فرمائید . 

 

فراگیری 
استعمال و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 


کد گیفت کارت را در کادر گشوده گردیده وارد کرده و روی آیتم Redeem کلیک نمایید . اعتنا فرمائید که کدام جیمیل خود را شارژ میکنید . در عکس تحت ، پایین redeem code آدرس آدرس اینترنتی را مشاهده می‌کنید . مراقب باشید جیمیل اشتباهی شارژ نکنید . برخی از افراد یک‌سری آدرس اینترنتی در جیمیل خود دارند و می بایست برای خرید فقط به عبارتی جیمیل را شارژ کنید و تغییرات اکانت شما نیز تنها بر روی همان جیمیل بایستی اعمال شود . در تصویر تحت برای نمونه ما داریم حساب appgetir@gmail .com 
را شارژ می کنیم : 


یادگرفتن 
استعمال و شارژ گیفت کارت گوگل پلی 


حساب شما با موفقیت شارژ می گردد . 

درصورتی که میخواهید اعتبار اکانتتان را مشاهده فرمایید می‌توانید از همان آدرس http://wallet .google .com وارد نصیب Payment Method گردید و اعتبار دلاری اکانتتان را مشاهده فرمایید . 

دقت داشته باشید برای استفاده از گوگل پلی و خرید از آن چه در بازی و اپ ها و چه با خرید هر اپ بایستی حتماً حتماً آی پی غیر اهل ایران داشته باشید ، حتماً جی پی اس دستگاه و نصیب Location را غیر فعال نمائید و سیم کارت خود را از دستگاه بیرون نمائید . این زمینه فقط در هنگام خرید اپ یا این که خرید امکانات در بازی مسئله نیاز میباشد و در وقت ها دیگر الزامی نمی باشد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 24 خرداد 1397 ساعت: 15:50

باکس نکته:در ارتفاع مراحل انجام شارژ آی پی IP خویش را به ایالات متحده تغییر دهید . 
1- برای شارژ گیفت کارت ایکس جعبه به نشانی پایین وارد گردید و روی آیتم Your info کلیک فرمایید . 

https://account .microsoft .com 

خرید گیفت کارت
2- بعد روی گزینه Edit your personal info کلیک نمائید و مرز و بوم ایالت و کد پستی رو مثل فرم تحت تغییر و تحول دهید و در انتها گزینه Save را انتخاب نمایید . 

3- روی قسمت Payment & billing کلیک نمائید و روی Address book کلیک فرمایید . 


4- در برگه بعد روی Add a new address کلیک کنید . 


5- در سطح سپس برای ایجاد آدرس رسمی در یک سرزمین که آدرسی هماهنگ با کد پستی می باشد ارائه میشود، آدرس و خصوصیات تعیین گردیده را وارد فرمایید (نیازی به تغییر نام خود ندارید) و در پایان گزینه Save را گزینش نمایید . 

توجه: تغییر نشانی فقط برای شارژ گیفت کارت برای توشه اول نیاز هست در موردها آن گاه فقط می بایست کد گیفت کارت را وارد کنید . 

6- آنگاه از تغییر و تحول آدرس به وبسایت XBOX .COM وارد گردید و روی گزینه Sign in کلیک نمائید و وارت حساب مایکروسافت خویش گردید . 


7- سپس روی پروفایل خود کلیک کنید و Redeem code را انتخاب نمائید . 


8- در مرحله آن گاه کد گیفت کارت ایکس باکس XBOX خریداری شده را در پنجره گشوده شده وارد نمایید . 


بعد از آن از شارژ یا Redeem کردن گیفت کارت پیغامی نظیر پیغام زیر ظاهر می‌گردد . 

 

 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت: 17:07

خرید گیفت کارت
تولید اپل آیدی او‌لین پیش‌نیاز جهت بهره بردن از استور بی نیاز و اپلیکیشن‌های بی‌نظیر اکو سیستم آی‌او‌اس (iOS) می باشد . به همین استدلال هر شخصی که دستگاهی از محصولات اپل را تهیه می‌کند، بایستی در اولین زمان آیدی منحصربه‌فرد خود را بسازد . 
چطور 
اپل آیدی بسازیم؟ آموزش کامل یوزرها دیوایس های مبتنی بر سیستم استدلال iOS مانند آیفون و آیپد بر بر خلاف صاحبان دیوایس‌های اندرویدی، برای دانلود، به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها و همینطور استعمال از دیگر سرویس هایی که اپل روی دستگاه های خود ارائه میکند، تهی دست "اپل آیدی" میباشند . 

اپل 
آیدی چیست؟ این آیدی یک حساب کاربری می باشد که به کمک آن قابل انعطاف افزارهای دانلود شده و یا خریداری گردیده با یک امضای الکترونیکی منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار میگیرند، در غیر این فیس این نرم افزارها قابل دسترس نخواهند بود و چه بسا نمیتوانید آن ها را به روز رسانی نمائید . 

با اعتنا به محدودیت هایی که شرکت اپل برای کاربران ایرانی در لحاظ گرفته، دانلود و خرید برنامه و بازی از دکان اپل (App Store) برای بعضی کاربران مشقت بار شده است . متاسفانه اپل برخلاف فرآیند مضاعف بی آلایش بقیه شرکتها اعم از گوگل و مایکروسافت، از مراحل پیچیده تر و بالطبع به یار امنیت بالاتری جهت تولید آیدی برای کاربران گجت های خویش استعمال کرده است . 
این کمپانی همواره در همت بوده می‌باشد تا از منش های فرعی تولید آیدی جلوگیری کند . 

چه طور 
اپل آیدی بسازیم 
احتمالاً شما هم تا به امروز با کاوش در اینترنت با سایت هایی روبرو گردیده اید که فراگیری هایی در مورد شیوه تولید اپل آیدی داده اند و یا پیشنهاداتی را برای خرید آن به شما ارائه می دهند . 

ساخت 
اپل آیدی برای کاربران ایرانی در ادامه این مقاله، به طور بی نقص مراحل تولید اپل آیدی را برای شما شرح خوا‌هیم بخشید و برای تمامی مشکلات احتمالی شایسته ترین شیوه حل را مطرح خوا هیم کرد . 

• تولید ایمیل: اولین چیزی که شما نیاز دارید، داشتن ایمیلی میباشد که فعال باشد و به آن دسترسی داشته باشید . 
• نصب iTunes : گذشته از شروع باید برنامه آی تیونز (iTunes) را روی کامپیوترتان نصب فرمایید . اصلاً حیاتی نمیباشد سیستم دلیل شما مک باشد یا ویندوز، مدام می توانید با استفاده لینک‌های مختلف، آخرین نسخه آیتیونز را به رخ رایگان دانلود نمایید . در این لینک‌ها، سیستم عامل شما به فیس مداد شناسایی می‌شود و با کلیک بر روی کلید Download، دانلود آی تیونز مقدمه خواهد شد . بعد از آن از اتمام دانلود، این نرم افزار را نصب نمایید . 
• پس از نصب آیتیونز به قابل انعطاف افزار تغییر آی پی (IP) احتیاج خواهید داشت تا اپل متوجه نشود که شما از کشور‌ایران به iTunes متصل شدهاید . برای این عمل بایستی از VPN و یا این که از نرمافزارهای معمول و رایگان مو جود به کار گیری کنید تا IP شما تغییر و تحول نماید . 
درحال حاضر فرایند ساخت حساب Apple ID را به رخ قدم به گام شرح می‌دهیم . 

چگونگی 
ایجاد اپل آیدی 

 

روند 
ساخت حساب اپل آیدی قدم 
اول آیتیونز را اجرا کرده و دکمه عمده یا سه نقطه در گوشه بالا سمت چپ برگه را انتخاب کرده و بر روی دکمه App کلیک کنید . 

گام 
دوم در این نصیب با مقداری اسکرول و در منوی سمت راست لیست بهترین اپلیکیشنهای بدون پول ارائه شده در آیتیونز را خواهید دید، از این لیست به دلخواه یک برنامه را انتخاب فرمائید . به هیچ عنوان اهمیتی ندارد که چه برنامهای را تعیین می کنید، صرفا موردی که اهمیت دارد این هست که این اپلیکیشن، بدون‌پول باشد تا در پروسه بعدی دچار مشکل نشوید . 

قدم 
سوم پس از مشاهده لیست گزینش یکی از اپلیکیشنهای این لیست، مثلاً نرم افزار مسنجر را تعیین می-کنیم . پس از آن به صفحه دانلود اپلیکیشن جهت دهی می شوید . در این برگه روی گزینه get کلیک کنید . در لحاظ داشته باشید تنها اپلیکیشنهای بدون‌پول از این مورد برخوردارند . 

گام 
چهارم پس از کلیک روی مورد get پنجره لاگین برای وارد کردن داده ها باز میشود . در این پنجره برای ایجاد اپل آیدی روی گزینه Create Apple ID کلیک نمائید . 

یادگرفتن 
بدون نقص ساخت اپل آیدی 
گام 
پنجم پس از تعیین مورد اسم برده در برگه گشوده گردیده داده ها مراد گردیده از جمله ایمیلی که به آن دسترسی دارید و تعیین رمزی ۸ رقمی برای Apple ID که حداقل مشتمل بر یک حروف تبارک و یک حروف کوچک انگلیسی و اعداد باشد را وارد فرمایید و بعد بر روی مورد Continue کلیک کنید . 
با کلیک کردن بر روی مربع با مقررات Apple موافقت نمایید . در انتها بر روی دکمه continue کلیک فرمائید . در لحاظ داشته باشید نباید این آدرس جعلی باشد . نشانی ایمیل شما به عبارتی شناسه اپل آیدی شما خواهد بود . 

گام 
ششم در صفحه گشوده گردیده اطلاعات خواسته گردیده را مثل مثال لبریز فرمایید . در قسمت مورخ تولد، تاریخ تولد خویش را به میلادی وارد فرمایید . بعدها هنگام استفاده از آیدی قابلیت پرسیدن مورخ به دنیا آمدن شما توسط اپل وجود دارااست پس در وارد کردن آن دقت فرمائید . 
بخش بعد سؤالات امنیتی اپل هستند . این قسمت را با اعتنا لبریز نمایید زیرا در صورتی‌که در آینده قصد استفاده از گیفت کارت اپل و خرید اپلیکیشن را داشته باشید، اپل به فیس تصادفی سؤالها را از شما خواهد پرسید و در رخ عدم توان در پاسخ آن¬ها آیدی شما بلوکه خواهد شد . در فیس رغبت می‌توانید ارسال آدرس اینترنتی و اطلاع رسانی جدیدترین خبرهای اپل و استور را فعال نمایید . در غایت با انتخاب گزینه Continue به صفحه بعدی منتقل میشوید .

قدم 
هفتم در این بخش کاربران می بایست اطلاعات پرداخت و آدرس سکونت خود را وارد نمایند . کاربران مختلف همواره در این بخش به اختلال می خورند . ابتدا در بخش payment type مورد none را گزینش فرمائید تا نیازی به وارد کردن داده ها بانکی نباشد . سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد فرمائید . بعد از آن باید نشانی محل سکونت، کد پستی و شماره گوشی تلفن را درج کنید . در نظر داشته باشید که اپل آلرژی اکثری در این نصیب داراست و با آنالیز آدرس آی پی و اطلاعات وارد گردیده صدق کاربری را می سنجد و در فیس وجود تمایز، از ثبت نام پرهیز می‌کند . در نقطه پايان بر روی آیتم Continue کلیک نمایید . 

قدم 
هشتم چنانچه خوش بخت باشید بدون اخذ پیغام خطا verify را مشاهده خواهید کرد و سپس بایستی به ایمیلی که به تیتر شناسه در مراحل گذشته وارد کرده¬اید مراجعه نمایید و رمز ۵ رقمی که اپل به نشانی اینترنتی شما ارسال کرده میباشد را در قاب معلوم گردیده وارد فرمائید و آن‌گاه بر روی دکمه verify کلیک نمایید . 

قدم 
نهم با زدن دکمه Continue در برگه پیش رویتان اپل آیدی شما با برد ساخته می شود . 

قدم 
دهم برای وارد شدن به اپل آیدی خود، صرفا کافیست در برنامه iTunes آدرس اینترنتی و رمز عبوری که در گام پنجم گزینش کرده اید را وارد فرمایید . 

خط مش 
بی نقص ساختن اپل آیدی برای یوزرها ایرانی 
اپل 
آیدی ساخته شد! چگونگی تولید اپل آیدی همواره یکی از مشکل‌ها یوزرها ایرانی برای استفاده از برنامه‌های موجود در App Store بوده است، با کمک راهنمای معرفی شده در این متن می‌توانید این عمل را بصورت سریع و مجانی و سوای واسطه انجام دهید . 

سخن 
آخر ساختن اپل آیدی نیز نظیر دیگر شغل های اینترنتی می‌باشد و پیچیدگی خاصی ندارد . این کار را شما می توانید به راحتی با مقداری کاوش در وب و از پاراگراف تلاوت مقاله حاضر و انجام پروسه گفته شده، انجام دهید . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت: 15:00

در این مقاله سعی داریم انواع کلاهبرداری ها مخصوصا کلاهبرداری هایی که شامل خرید گیفت کارت iTunes می باشند را برای شما بیان کنیم تا بتوانید اطلاعات لازم را در این خصوص داشته باشید. 
 

امروزه رشته ای از کلاهبرداریها در حال انجام است به این صورت که در زمانی که مردم می خواهد برای انجام امور پرداختی مانند پرداخت مالیات، صورتحساب های بیمارستان، کمک مالی، پرداخت وام و صورتحساب های خدمات شهری از جمله قبوض برق و آب و غیره از طریق تلفن اقدام نمایند، کار خود را انجام می دهند. کلاهبرداری ها با استفاده از روش های مختلف، از جمله هنگام خرید گیفت کارت انجام می شوند. کلاهبرداران گاهی اوقات ازگیفت کارت iTunes نیز استفاده می کنند، در این مقاله ما می خواهیم این اطمینان را حاصل کنیم که مشتریان ما از این کلاهبرداری ها آگاهی لازم را دارند.

صرف نظر از علت عملیات پرداختی، کلاهبرداران یک فرمول خاص را دنبال می کنند: قربانی یک تماس که موجب عجله و فوریت برای پرداختی های خود از طریق خرید گیفت کارت  iTunes از نزدیکترین فروشگاه (فروشگاه خدماتی، فروشگاه الکترونیکی و غیره) را دریافت می کند. پس از خرید گیفت کارت ، از قربانی خواسته می شود برای راحتی بیشتر برای انجام امور پرداختی خود کد 16 رقمی پشت گیفت کارت را با فرد تماس گیرنده به اشتراک  بگذارد.

مهم است بدانید که از گیفت کارت iTunes فقط می توانید برای خرید کالاها و خدمات موجود در فروشگاه iTunes، فروشگاه App، فروشگاه iBooks و یا برای عضویت در Apple Music استفاده کنید. اگر از شما خواسته شده از این کارت ها برای پرداخت هایی خارج از فروشگاه iTunes، فروشگاه App، فروشگاه iBooks  و یا Apple Music استفاده کنید، احتمالا شما مورد هدف کلاهبرداران قرار گرفته اید و باید بلافاصله آن را به اداره پلیس محلی و همچنین FTC اطلاع دهید.

لطفا اعداد قرار گرفته در پشت کارت را  پس از خرید گیفت کارت  به شخص دیگری که او را نمیشناسید، ارائه ندهید. هنگامی که این اعداد به دست افراد کلاهبردار می رسد، وجه موجود در کارت احتمالا قبل از اینکه شما بتوانید با نمایندگی اپل و یا مجیریان قانون تماس بگیرید، مصرف می شود.

 برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک قربانی موارد زیر را رعایت کنید:

·         اگر شما برای خرید گیفت کارت از فروشگاه iTunes، فروشگاه App، فروشگاه iBooks اقدام نکرده اید و یا عضو Apple Music نیستید برای پرداخت از گیفت کارت  iTunes خود استفاده نکنید. هیچ کاری به جز موارد گفته شده وجود ندارد که از شما خواسته شود برای پرداخت از یک گیفت کارت iTunes استفاده کنید.

·         کد 16 رقمی موجود در پشت کارت را به کسی که نمی شناسید، ارائه ندهید.

·         بلافاصله کلاهبرداریهای احتمالی را به اداره پلیس و همچنین FTC (ftccomplaintassistant.gov) گزارش دهید.

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 176 تاريخ : شنبه 5 خرداد 1397 ساعت: 15:33

 گیفت کارت چه است و ردیم کردن آن چگونه صورت میگیرد؟ خيلي از دوستان سوال مي پرسند که گيفت کارت چيست و يا رديم کردن چه معنا و کاربردي دارد؟ در مقدمه مي بايست به مدل کاربرد گيفت کارت بپردازيم . يکي از کاربردهاي گيفت کارت به اين فیس هست که جهت شارژ اکانت به کار گیری مي شوند و ميتوانيد با آن حساب خویش را شاژر کنيد . قطعا شما یوزرها عزيز يا اطرافيان شما تا به شرایط کنونی از کارت شارژ هاي ايرانسل و يا یاور اولیه استعمال کرده اند که اين کارت شارژ ها به دو فیس فيزيکي و الکترونيکي جانور مي باشند که در اختيار شما کدي قرار مي گيرد که شما آن کد را وارد مي کنيد و خط يا حساب شما شارژ مي شود، گيفت کارت هم به همين صورت مي باشد که در اختيار شما کدي قرار ميگيرد که با آن ميتوانيد حساب خود را شارژ نماييد . از اين قبيل کاربرد گيفت کارت هاي دارای اسم و رسم ميتوان گيفت کارت اپل يا گيفت کارت آيتونز ، گيفت کارت پلي استيشن ، گيفت کارت گوگل پلي ، گيفت کارت آمازون ، گيفت کارت اسپاتيفاي ، گيفت کارت اسکايپ ، گيفت کارت استيم و… ) را اسم پیروزی . 

مدل ديگر کاربرد گيفت کارت به رخ پرداخت يک هزينه در قبال يک سري سرویس ها الکترونيکي مي باشد همانند کارت هاي هديه بانکي که شما به تیتر هديه به شخصي هديه مي کنيد و آن شخص مي تواند از آن کارت خريد انجام دهد . از اين قبيل کاربرد گيفت کارت، ميتوان گيفت کارت مستر ، گيفت کارت ويزا ، مينت کارت ، ريکستي و… . را اسم موفقیت . 

خرید گیفت کارت
چيست (Redeem) 
رديم (به انگليسي Redeem) در معناي لغوي به معناي آزاد سازي مي باشد ، و رديم کردن گيفت کارت به عملي که شما کد خود را وارد مي کنيد و حساب شما شارژ مي شود رديم کردن ميگويند . در اصل رديم به عبارتی شارژ کردن اکانت ذی‌ربط مي باشد که بسته به ميزان اعتبار گيفت کارت شما شارژ مي شود . بعنوان مثال شما با خريد گيفت کارت آيتونز از سايت يورکاردز مبادرت به شارژ اکانت خویش مي کنيد ، عکس زير مثال اي از رديم کردن پولي (پرداخت وجه) را نشان مي دهد که همان طور که ميبينيد انواع پرداخت اعم از پيپال ، کرديت کارت و… . را نشان داده شده میباشد که آخرين گزينه رديم کردن از طريق گيفت کارت ميباشد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 12:33


شما خرید گیفت کارت
می توانید یک گیفت کارت آیتونز را به منش های پایین خریداری کنید: 
1 . خرید گیفت کارت از شیوه فروشگاه آنلاین اپل (Apple Store online) . 

2 . خرید گیفت کارت از طرز تلفن همراه آی فون: با به کار گیری از روش اندازی برنامه فروشگاه App، تعیین گزینه کاربری خود و بعد از آن انتخاب آیتم ارسال گیفت کارت از روش ایمیل(Send Gift Card by Email) . 

3 . خرید گیفت کارت از روش Mac و یا این که Windows PC که دارنده iTunesهستند: روی مورد فروشگاه (Store ) کلیک کنید و آن‌گاه گزینه خرید گیفت کارتهای آیتونز را تعیین کنید . 

4 . خرید گیفت کارت از شیوه فروشگاه های اپل و یا این که فروشگاه های مجاز . 

گیفت کارت های آیتونز یک روش آسان برای پرداخت وجه اقلام خریداری گردیده در دکان های میان المللی آیتونز هستند، به ویژه وقتی که شما وجه معتبری برای پرداخت (کارت اعتباری) در آن سرزمین را به همراه ندارید . شما می توانید این کارت ها را به راحتی به رخ آنلاین خریداری نمایید . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت: 13:57